jaja, jag ger mig

Känns ju hur bra som hellst nu. Nu ska jag träna två ggr i nästa vecka, sen vet jag att jag är fast igen! Denna gången ska jag inte ge med mig, inte vika mig för mina "ligga-raklång-i-soffan"-begär. AFV, Friends och allt va det är som går på eftermiddag/kväll har jag ju ändå redan sett.

Va o sola efteråt med, bara i 10 minuter. Syns faktiskt, men det är klart, är man en albino-blekfis så syns ju vad som hellst. Brukar inte sola solarium så, men ska på fotografering på söndag så det va därför, lite solfräsh vill man ju vara!

Trodde inte att det var sant att Henke Larsson skulle börja spela innebandy på elitnivå. Viste att han va gammal innebandyspelare och det har ju vart lite skriverier om det, men nu när dom ha det på band - vad ska man säg? Den gammla verkade till-o-med rätt ödmjuk. Tycker han brukar vara lite dryg i sina kommentarer annars. Men - OM han nu blir ett med Helsingborg, finns det någon bättre reklam för sporten? Nej.

Nu ska jag skryta om min syster! (för det har ju "aldrig" hänt...)
På lördag klockan 15.00 ska hon spela sin första A-lags match (kamp på norsk för er som vill ha lite norska kunnskaper) för sitt lag IK Akerselva.
Hur coolt är inte det då? Kort och gott - min syster rockar fett!

Ha en kalas kväll - vem tror ni åker ur idol?

Nu ska jag duscha!
Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0