babyboom

Att man aldrig lär sig - gå inte ut dagen innan du ska och jobba. I alla fall inte på butikens egna julafton: dagen innan fars dag! Sjukt mycket folk och slipsar. Inte konstigt att alla män klagar på att dom har en miljon slipsar hemma när dom får en på farsdag, en i julklapp och en i födelsedagspresent. Våga ge era pappor andra acessoarer! Min ska få en flaska starkvinsglögg. (Tyvärr inte årets, den va slut... )

Hur som hellst - va på oscars igår. Trevligt och så, men oj vad jag gillar lite mysiga barer och sånnt bättre än värsta disco dansar techno ställena. Va aldrig på övervåningen där jag tror det är nån slags lounge, sånt gillat jag mer, när man kan prata med varandra utan att skrika sönder trummhinnorna. Va ett tag sen jag va ute...

Imån (eller klockan är ju över midnatt, så idag) kommer js familj ner till oss och firar Js 26års dag! Har förberett lite inför brunchen, men resten gör vi imån. Blir nog mysigt och bra trots vår lilla lya. Blir antingen ett besök på varbergs fästning, eller bowling efteråt. Återstår att se vad herskapet vill hitta på!

Träffade min gravida vän idag - såå underbart vacker hon är! Tycker det är bland det finaste i världen när folk är gravida. Gör ju inte saken bättre om det är någon man känner, höll på att börja lipa mitt i Gallerian. Lyckades dock behärska mig. 

Nu väntar kudden!
Om några timmar är det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0