är det en vanlig dag?

Idag fyller J år!

Han blev väckt med supergod frukost :tjocka pannkakor, fralla med skinka, brie och grönsaker, samt kaffe o juice! Äntligen fick han veta gömmstället för paketet i 3-påsen, nämligen i min garderob, längs ner i min klädpåse med kläder som ska skänkas bort. Där hade han minsann inte letat. Dock tråkigt att han på hundrade gissningsförsöket lyckades gissa rätt... men men! Jag är inte bitter för det! Det var en toast - kanske inte världens roligaste paket, men han blev glad i alla fall. Vår gammla gick sönder och toast är ju bara så gott, tänk er med tomater, mozarella ost, olivolja och basilika... mmm! Eller Js special: Räkröra, ost, champinjoner och lök. Gott-i-gott-gott!
I det andra paketet låg en sprillans ny vinterjacka som J vart med o provat ut själv, så egentligen var inget av paketet någon speciell överraskning haha. Jo, lite kanske!

Nu ska vi ner till Espresso House och ta en kaffe!

Ikväll blir det indiskt:  Tikka masala gryta, basmatiris och raita.
Till efterrätt: Äppelpaj o vaniljsås.

Ha det kalas!


Kommentarer
Postat av: Evelina

oh ja som precis skrev i min blogg att ja va sugen på äppelpaj me vaniljsås!!! avundsjuk ja blir

2008-11-10 @ 17:06:04
Postat av: lisa

Gud det lät lätt som den bästa frukosten jag hört, avis jag är på jonas... :) Kan vi bo ihop när jag fyller? SNÄLLA!!! :)

2008-11-10 @ 23:07:40
Postat av: JOHANNA

Blev det inte korv med stroganoff? ;)

2008-11-11 @ 11:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0