ESC & EM

Stackars Charlotte Perelli - än en gång trackaserad för sitt utseende. Kan inte vara lätt att vara kändis. Kan väll hålla med om att hon blev lite väl smal men i övrigt så ser hon väll inte transig eller vampete ut som normännen tydligen hade sagt.
Jaja, låt dom hålla på. Ska bli intressant att höra om Frankrike blir avstängda eller ej. Komentatorn får nog gå till arbetsförmedlingen på måndag i alla fall. Men - på tal om musiken - Charlottes låt är ju bra, den kommer hamna nånstans mellan 4-10:e plats tror jag. Fast lyssna inte på vad jag tror, jag trodde ju att The Ark skulle vinna förra året!

Det är väll helt okej om Zlatan inte spelar precis heela tiden, det är ju inte direkt att vi inte har resurser på bänken. (ALLBÄCK) Men sen tror jag det är mest spekulationen, det har ju inte kommit nått vidare klart uttalande från nån som är trovärdig. Ta det lugnt, jag vet ändå hur EM kommer sluta för Sveriges del:
Vi går vidare från gruppspelet som tvåa och får då möta antingen Frankrike eller Italien för att då åka käpp-rätt ut ur turneringen.

Unrar just om systrarna E har vart och kollat in landslaget i Stenungsund?

Nu ska jag återgå till pluggandet. Har nedrullat i sovrummet så att jag slipper se det fina vädret...
Ikväll blir det grillning efter att J och J2 mfl har vart och spelat tennis.

Ha det kalas!


Marcus Allbäck
(bilden är tagen härifrån)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0