underbar helg

Oj vilken helg jag har haft!
Systrarna E och två förväntansfulla barn dök upp i fredags efter mycket strul med mobiltelefonerna. Stackars J fick vänta jättelänge med att dricka första ölen. Det va minsann en historia i sig!
Efter två flasker vin, matlagning, fixande i uterummet och grill-förberedelser inför min 25-årsfest dagen efter och en forlorad hockematch stöp vi alla i säng. Pappa snarkade så mycket att J vart imponerad över att han faktiskt KUNDE sova i oväsendet. Hur Chilli kan sova där är även det en gåta...

Systrarna E och barnen for in till stan medans jag gjorde iordning pastasalladen och trodde att jag skulle hinna göra fruktsallad + dukning, men nej... allt tar så mycket längre tid när man gör till 17 pers till skillnad mot 2. Smart jag är som inte inser detta! Tack gode gud att jag hade sånn bra hjälp!

Fick så många bra paket och dessutom pengar så jag kan köpa en digitalkamera (skrolla neråt så ser ni troligtvis för sista gången bilder från min mobiltelefon). Ska ändå va en bra kamera men bilderna blir sådär då och då. Ibland blir dom jättefina, men det har kanske med att göra vilket tillstånd jag är i med.
Fick en hel låda med "bra att ha i sommar"-saker av Eve o Malin. Bland annat Bitter Fittan och anti-aging crem.
Tack vänner, tycker om er också!


Festen blev jättelyckad, se själv:
            

Så i veckan ska så ska det inhandlas digitalkamera och underkläder. Fick ett presentkort på H&M av systrarna E vilket inte kunde komma bättre till pass. Min favorit BH börjar sjunga lite på sista refrängen!

Vill avsluta med en bild på Nasse som Js systerdotter bär med sig vart hon än går!
image177


Ha det kalas! Och stort tack till er allihopa som firade mig i helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0