skitsnack

Limp Bizkit - Break Stuff

Its all about the he says she says bullshit
I think you better quit
Lettin shit slip
Or youll be leavin with a fat lip
Its all about the he says she says bullshit
I think you better quit
Talking that shit
Its just one of those days
Feelin like a freight train
First one to complain
Leaves with the blood stain
Damn right Im a maniac
You better watch your back
Cause Im fuckin up your program
And then your stuck up
You just locked up
Next in line to get fucked up
Your best bet is to just stay away mother fucker
Its just one of those days


Är inte speciellt van vid skitsnack - men vist har det blivit lite väl mycket på senaste.
Är väll inte speciellt självupptagen och/eller intresserad av precis alla ska tycka det absolut bästa om mig, men det gör ont att höra saker bakom ryggen för att någon annan ska bli tillfredsställd och upphissad bland molnen. Kan inte komma på någon gång som jag blivit baktalad på det viste - men allt gör väll en starkare?
Men - jag antar att det är så det är och nu ska jag sluta ta åt mig - för att jag vet att jag kan så mycket bättre!
Vad vinner man på att trycka ner någon egentligen? Jag är en erfarenhet rikare - vad fick du ut av det?

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Martina

Kors. hoppas att det inte har hänt ngt allt för allvarligt. :)

2008-05-13 @ 14:20:40
URL: http://mtinam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0