Respekt för Grandiosa

Finns ganska mycket saker som jag har lust skriva jättelångt om här, tex att Henke ska va med i EM, ett irriterande brev från banken eller andra saker som jag vanligtvis (bortom stress) brukar skriva om... Men så satt jag o J och åt kvällsmat nyss och då började vi prata om denna slående reklamfilmen -  o detta va jag ju bara tvungen att dela med mig av:

Grandiosa Lørdagspizza

"Vi snakker lørdags pizza vi snakker ekte kjælighet "

Denna reklamen va hur stor som hellst när jag bodde i Olso för några år sen - alla, precis alla pratade om den! Snacka om bra marknadsföring.

Att en "vanlig" fryspizza för 2 år sen kostade 55 NK är ju rätt sanslöst också... det är ju vad man får en pizaför inklusive dricka här i Sverige.

Nu ska jag ta in tvätten, sen väntar jag på att min M ska ringa. Hon är hemkommer från Linköping för min skull denna helgen och vi ska ta en promenad vid nio så att jag somnar gott och är utvilad till tentan imån.
9 timmars plugg blev det idag... mer eller mindre effektivt dock!

Ha det kalas!

image162
Jag o min M

Kommentarer
Postat av: Marie

Glömde säga till J när jag pratade med honom igår, att han skulle önska dig lycka till med tentan... Och nu sitter du och sliter med den.. Jag håller alla tummar och tår! Vi ses senare! Kram kram kram

2008-05-16 @ 09:33:31
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0