Nytt rekord!

Jag har då än en gång gått och blivit en tönt. Lite titt som tätta fastnar jag för helt meningslösa spel och spelar dom tills jag nästan kräks. Bubble Shooter va ett sådant för ett par år sen. Man hittar det på humorsajten.com, under Flash och sen är det andra kolumnen med spel, 16e spelet uppfriån. Men nu spelar jag, vaje kväll innan jag somnar, QuadraPop på Js gammla mobiltelefon. Är det normalt? Varför inte läsa en bok eller en tidning istället. Nejdu... har ingen aning om varför. Igår slog jag hur som hellst mitt rekord, det nya är 81910 p.
Här är en som är något bättre, hoppas aldrig jag blir så grym!

image145


Har vart en lugnt och trevlig afton tillsammans med J o J, blev stor middag med förrätt o grejer. Är fortfarande mätt. Vi gick o hyrde film med eftersom vi missuppfattat tiden för hockeyn - till Js lillasyster stora besvikelse. Det blev The Hoax. Rekomenderas! Helt okej film.

Nu väntar kudden!
Ha det kalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0