nästan borta

För er som vart i min närhet de senaste 3 dagarna så har ni säkert märkt av stressen och ångesten som vart som en grå dimma runt om mig. Idag efter att jag vart i skolan med lite plugg-änglar så hade jag svårt att andas.
Stackars syrran, hängde med henne nu i eftermiddags! Har nu gjort allt som hon sa att jag skulle göra, bortsett från att lägga mig i tid. Svårt när man känner sig stressad... men nu är det väll dags!
Träningen och solningen gjorde trots allt susen, fast nu är det inte speciellt mycket jag kan göra för att påverka resultatet imån.

Ja då har man upplevt tenta-ångest också. Ush och fy! Men nu är den nästan borta.

Tänk på mig imån mellan 9-13.

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: jessica

lycka till imorgon gumman!

2008-05-27 @ 15:15:20
Postat av: jessica

alltså idag, fan du är ju klar nu då juh!

hoppas det gick bra...!

2008-05-27 @ 15:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0