jag är hopplös

För er glatt intetvetande så har jag försovit mig till följande saker:
1. Skolavlutningen i 9:an
2. Studenten
3. En nära väns dotters dop
4. och idag blev jag väckt av Cissi för 5 minuter innan dagens tenta.

Samanfattning: Jag ÄR hopplös!

Lungt och stilla när jag i princip står och skriker ut min vrede med min morgonstämma berättar Cissi att jag har en halvtimma på mig att infinna mig i tentasalen upp vid Sparbankshallen.
Sagt och gjort, jag drar på mig kläder, slänger i mig kaffe och en torr macka. Springer upp till tentan och infinner mig 09:20, slänger ett stressat tacksamt leende till dagens hjälte och på nått underligt vis lyckas jag hitta ro att skriva tentan. Nu är tenta tiden i skrivande stund, slut om en kvart och jag har ett lugn i kroppen som säger att tentan gick bra!

Dagens + och -

+ = tentan gick bra
+ + = jag har en rolig helg framför mig
+ + +  = dagshjälten cissi

- - - = den äldre mannen som alltid stör i tenta salen
- - = mitt dåliga sinna för att försova sig vid dumma tillfällen
- = att vårt papper alltid tar slut vid tentatillfällena

Nu ska det handlas!
Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: evelina

jag blev lite orolig för dej där ett tag! tur att du kom upp! fattar dock inte hur du kunde försvoa dej på studenten! jag vaknade kl 5 å låg å spydde av förväntan och nervositet hela morgonen tills de va dags.

håll ställningarna i varberg nu när ja åker hem på semester :)

pöss haaaaj

2008-05-16 @ 14:45:14
Postat av: Cissi

Jag tror att du hade gjort samma sak om jag hade försovit mig (om nu det kommer att hända) Ha en kul helg nu! Kram

2008-05-16 @ 14:51:27
URL: http://cissilicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0