hagelhjärtanfrukost

Oj va det haglade här precis!

Skrev ju nyss att ni skulle slippa bilder på bloggen från min mobil, men nä det går inte att undvika!
Och nu blev ju bilderna bra dessutom.

None None

Igår när jag va o handlade på bakfyllan utan något som hellst i magen blev det en hel del onyttiga inköp...
Kakor, digestivekex, ostbågar, glass och cola. J skulle laga mat vilket resulterade i pizza från Campino och efter det kunde jag knappt röra mig. Så nu står allt sånt gott i köket och bara ropar på mig, och jag som bara ska äta sånt på helgerna.

Kan ni också bli sådär sålda på varor som ser lite söta ut? Skulle handla frukost grejer igår med när jag handlade massa glass o grejer och då blev det rosa Yoghurt med müsli med rosa grejer och hjärtformade vete-puffar. Hur gulligt som hellst, vilken underbart lättlurad konsument jag är!
image180


Imån är det frukostmöte, ska upp klockan 05.20 - då ringer lill-M mig så att jag kommer upp och jag ringer vidare till E så att hon också kommer upp.

Nej, nu ska jag ställa mig framför spegeln o köra mitt tal några ggr till!
Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0