den eviga medelmåttan

Ja här kommer ett jävligt muntert inlägg.
Från att vakna på topp så känns allt just nu bajs.

Har suttit o mer eller mindre pluggat hela dagen, bytte bort min tid på jobbet imån för att fortsätta plugga. Kännde mig allmänt ångestladdad men det kändes lite bättre när jag fick bort tiden imån. Kom på att tentan i juridik nog blivit registrerad idag så jag gick in o kolla för att inse att jag är den eviga medelmåttan: har inte ett enda VG, utan som vanligt är jag några poäng under VG. Jag tycker inte det är rättvist! 3 poäng, tre ynka pisspoäng.

Ni vet han den där gubben i Varberg som brukar ropa massa saker åt folk, bland annat "jävla p-bönner"? Han e liten och har enorma glasögon, kan inte komma på vad han kallas, men ja, han iaf... Han gick precis utanför huset här och ropa: "Jävla piss-Varberg!" Kunde inte en lite mer munter person ropat: "Det oooordnar siiiig!" istället... Hade vart mer lämpligt!

Nu ska jag ha ett pepp-talk med mig själv, sen hoppas jag på att J kommer hem så att han än en gång kan sätta sig ner brevid mig och tala om för mig hur bra jag egentligen är. Det är det enda som hjälper!!

Ha det kalas.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hehe han kallas Thorsensson, e svinjobbig eller hur :P dina vg kommer gumman, vet det :)

2008-05-24 @ 01:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0