ångestdag

Utgång igår och ni som känner mig och sett mig "dagen efter" vet hur dåligt jag mår. Det är den enda och största anledningen till att jag dricker så sällan nuförtiden. Idag va givetvis inget undantag utan (uräkta det du kommer få läsa snart) jag spydde upp allt jag försökte få i mig mellan kl 9-16 idag. Allt kom upp: vatten, mjölk, resorb, cola utan kolsyra. Som om inte detta vore nog bankade mitt huvud så mycket att jag ville börja gråta! Klocka halv fem serverade min sambo mig två mackor - åt den ena och somna - vakna och åt den andra och fick behålla det! Vet inte hur mycket vatten jag druckit ikväll alltså. Nu tror ni säkert att jag dricker mycket, men nej!jag tål ju typ ingenting så förfesten bestod av 6 tuborg, en öl och en drink ute. Men som sagt, jag vet ju om hur jag blir, borde ju inte dricka mer än 4 öl och sen hälla i mig mängder med vatten. Så dagen har vart som rubriken: En ångestdag för att man ligger och spyr och inte gör nånting en dag som man är ledig på.

Va jätterolig förfest! Alltid mysigt att sitta en gäng tjejer o bara tjöta.

I helgen kommer nog mellansystern Eolsson o hälsar på! Ska bli skoj!

Nu ska jag o J se en film!
Ha det kalas!

Uppdatering 2008-05-02
Två bilder från Valborg:
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ooo, ta det lugnt med syster i helgen då, Martina... Så det inte blir en rerun! :-) Jessica spottar ju inte i glaset, om man säger som så.... *asg*
Emil blev ÖVERLYCKLIG när jag berättade om kalaset! -JA, mamma! Ska vi sova där då??
Kram

2008-05-02 @ 07:43:24
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0