8 dagar kvar o tjuvstart på söndag

Ån vad jag längtar tills EM drar igång nu! 8 dagar kvar.
Känns som att landskampen på söndag kan bli lite intressant ändå. Får springa hem efter jobbet...
Den där domkumentären om Zlatan får man ju ta o kolla på med. Men med tanke på vilken kanal som har gjort den så är mina föväntningar inte så höga.

Idag har jag jobbat hela dagen, känns sådär kul att veta att man ska jobba varje dag fram tills tisdagkväll nu när det ska va sånt toppenväder! Men men, klirr i kassan, ett hopp om att väret håller i sig + att det är helt okej att jobba!

Lillsyrran o hennes klass åkte till Marmaris idag. Mot en solkräms-muta gick hon med på att messa mig tre gånger under resan och tala om hur läget är. Vilken hysterisk mamma jag kommer bli en vacker dag när jag är orolig för min lillasyster som är tio gånger mer mognare och klar i skallen än vad jag va när jag va 19 (eller 25 med för den delen).

J är och dricker öl med några kompisar o här sitter jag och njuter av att vara ensam några timmar. Vet att jag skrivit det förr, men såfort jag får tid till att vara ensam hemma så plockar o städar jag - det är lite terapi nästan. Käkade ute i trädgården innan han gick, gud va skönt att det är sommar! Imån ska det dessutom bli nästan 30 grader varmt. Hoppas jag kan sluta kl två, då ska jag hem o pressa en timma eller två.

Dom nya utemöbels-dynorna va toppen - tack mamma som köpte o levererade dom hem till dörren!

Familjen O/E kommer hit imån o grillar! Mys mys!

Nu ska jag strax sova!
Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0