11 timmar senare

Morgonen startade med frukost nere på V.vall och 11 timmar senare efter en isärklass udda dressmann-dag och en halvtimmes rast gick jag hemåt, men ömma fötter och trötta ögon. Men - guud va kul det har vart idag!
Stressigt - ja, men dagen bara flög iväg och de flesta är rätt roliga en dag som denna. Saknade inte ens mitt eftermiddagskaffe på jobbet, något som jag brukar vara väldigt noga med i vanliga fall! Faktum är att jag nog inte ens tyckte det va speciellt jobbigt att inte ha mer rast än jag hade. Om jag hade fått chansen att gå ut i solen en stund så hade jag garanterat slappat till mig!

Vinst mot Danmark i hockey-vm idag, rätt rolig match med!
På lördag... tippar på udda mål och 5-4 till Sverige!

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: b-b-bajs

INTE SAKNA KAFFE?!
det gör jag varje sekund på donken ;)
btw, ska bli skiftgående nu din bajs, 25 h i veckan iofs bara,. men ville inte ha mer, han ville ha mig på 40 h i veckan :P NOWAY!

2008-05-10 @ 16:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0