slapp påskdag

Det va inte för att plocka vuxenpoäng som jag gick och la mig klockan 12 igår - fick en sån oerhördt jobbig huvudvärk och lite lätt illamående. Tråkigt för det va singstar och rosévin det bjöds på uppe i vardagsrumet. Men efter en flaska vatten mådde jag bättre och somna som en prinsessa. Vaknade 12 timmar senare...

Pojkarna ville ha revach igår i Alias - men vi slog dem igen (inte helt otippat) och med råge dessutom!

Nu när jag är på Åstol så blir det inte mycket träning mer än skratt-musklerna. Höll näst intill på att göra i brallan igår när vi pratade som Tony Irving, domaren i Let´s Dance.

Frölunda åkte ut igår, tråkigt. Eller: Kaaa-taaa-stroooouf!
Fast egentligen va det väll inte så otippat. Hemmaplan för Färjestad och en massa missar från Frölundas sida.
Slutade titta efter liten in i 3e perioden.

Nej, nu ska jag vila frukost!
Hemresa imån eftermiddag!

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0