Så tycker jag

Mycket snack om gårdagens skandal i Frölundaborg. För er som är intresserade så tycker jag såhär:

- Helt rätt att inte dömma mål.
Eftersom slutsignalen gick så slutar både Frölundaspelare (däribland målvakten) och vissa Färjestadspelare att spela. Det kan man se här. Frölundas målvakt är helt fokuserad enda tills slutsignalen går, då reser han sig upp - och då blir det mål. Hade de 3 extra sekundrarna fått gå hade han med all säkerhet inte ställt sig upp och då hade det kanske inte blivit mål. Förstår att Färjestads-spelarna är arga dock.

- Borde tagit om det från 5 sek istället för 3.
Men vad hade det hjälpt? Hur ofta avgörs en match med 5 sekunder kvar? Men - med tanke på situationen så skulle defenitivt klockan dras tillbaka och de skulle fått 5 sekunder.

- Kan inte konståkningen och hästhoppningen vara i Frölundaborg?
Hela Västkusten hade säkerligen vallfärdat till Skandinavium om det vart en större arena, dessutom är väll tidtagaruret förhoppningsvis modernare där.

Blir säkerligen massa tjafs om detta ett tag framöver.
Men på lördag avgörs det. Blir säkerligen massa heta känslor.
Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Martina

Göteborgs Horseshow har alltid varit i scandinavium på påsk, så tycker jag att det ska fortsätta med :) har trots allt varit där 9 år i rad :) (dock när jag var lite yngre) :):)

2008-03-21 @ 12:41:49
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0