Phuu...

Mycket som händer och sker just nu!

Det här får mig att känna mig lugn, slipper ligga och oroa mig i onödan... som det ser ut nu!
Enligt mig finns inga andra alternativ än att Ola och Carola/Johnsson går vidare, eller snarare jag vet inte vad jag kommer ta mig till om inte Carola går vidare!! (liten överdrift)

Efter Lost idag zappade jag över till 6an och CL-matchen mellan Roma och Real Madrid och som igår så blev då mål såfort jag visade min uppmärksamhet till matchen ;) Trodde först andra målet blev bortdömt, tycker det va en rätt solklar offside, men domarn kan väll inte se allt. Hur som helst... Grattis Roma!
Va det inte lite väl mycket gula och röda kort som gavs ut hej-vilt? På tal om domare - ni har väll inte missat denna? Skratta så jag grät.

Imån är det företagslednings-plugg som gäller, jag och C kommer bänka oss i en av skolans lokaler vid nio och sen inte ge oss förän vi ser dubbelt. Funderar på om vi kan behöva en liten socker kick!
På fredag blir det hursomhellst Ekonomi-plugg. När man va liten va det töntingt - men nu e det jävligt rock´n roll!

Ha det kalas!
På återseende...

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha va då länkar på varje ord;)

2008-03-06 @ 17:20:19
URL: http://evelinaaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0