Nattpromenad och ryggont

I natt kom det massa snö (kommer fortfarande snö, men det smälter typ bort). Nått med hög mys-faktor är att gå ut mitt i natten när det är snö och ingen är vaken. Har dessväre bara blivit två sånna nattpromenader  denna vintern. Tror det är tystnaden och att allting lyser upp som gör att det är så mysigt. Ja, konstiga intressen man har...

   
Nattpromenad med den bästa!


Vaknade i morse och började göra mig redo för att ta tåget upp till Göteborg, väkte Jonas lite senare (eftersom han blir oerhört grinig om han inte får ligga och dra sig). När han reser sig upp märker han bara att ryggen har blivit tio gånger värre och han kan knappt röra sig. Han har nu proppat i sig lite värktabletter och om en stund ska jag få han att sträcka ut musklerna lite. (Pappa-sjuksyster-förslag)

Har inte delat ut någon ros här på min blogg innan - men är det någon som är värdig den så är det J:s lillasyster som kommer enda till Varberg och hämtar oss. Stoort tack!

Ha det kalas!


Kommentarer
Postat av: Martina

Fy vad mysigt det ser ut. Har aldrig sett på snön och natten på det sättet :) Hoppas ni får det bra på ön!

2008-03-21 @ 12:43:52
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0