Men. Det va ju vår igår!

Igår hade jag vårkänslor så det stog härliga till och idag när jag tittade ut va det praktiskt taget snöstorm. En väldigt ovälkommen överraskning. Skulle egentligen suttit nere i skolan idag och tentapluggat med mina kompadres, men min lille J har gått och sträckt ryggen så jag vågade praktiskt taget inte åka hemifrån. Hade ryggskott en sommar och då kom jag inte ur sängen, som tur va var mamma hemma. Hur som hellst, idag pluggar jag både inför tentan imån och är passuppare åt J.

Längtar jag efter påsklov? Ja! Den tyngden som ligger över en några dagar innan tentan är helt obeskrivlig, dessutom när man vet att man kommer att ha en långhelg ute på världens finast ö känns det som att man springer maraton och bara vill komma imål. Kom då ihåg att jag har världens sämsta kondition... 5 dagars ledigt, kan knappt förstå att det är sant.

Fick svar från min handledare i den individuella uppgiften idag - jag är godkänd! Hon skrev: "Ooops, här har det gått lite snabbt, men jag har noterat i mina papper att du är godkänd, så det är det som gäller!" Underbart skönt! Kan tom ta och säg att jag struntar i att det va försenat, att jag inte vetat under hela helgen - just bara för att jag fick godkänt. Hade jag fått komplettering hade jag nog fått ett ett mindre PMS utbrott, väder efter vind eller vad det heter ;)

Ska träffa en gammal vän imån efter tentan och luncha, ska bli riktigt roligt! Alltid skönt med vänner som man känt länge och där inget förändras trots att man inte pratar på några månader, man hörs när man är på samma plats helt enkelt. Hoppas även på att få träffa min lilla skorpa från Esilstuna innan jag åker till öa!

Nej, nu finns det ingen återvändo - jag kan nästan höra hur diverse ekonomiska modeller och kassaflödesanalyser bara skriker efter mig. Borde kanske ta en dush först - can´t stand myself!

Imån är det innebandy igen... ooh, va spännande!

Ha det kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0