längtar till sommaren

Som sagt - våren visade sig igår men idag ser det ut såhär utanför mitt köksfönster (där jag sitter o pluggar)
316895-35
Om inte mindre än 2 månader ser det förhoppningsvis snarare ut såhär:
316895-36

Ha det kalas!


Uppdatering: 19.00 (Martina gör nu allt för att slippa förtsätta plugga)
Har förberett mig inför påsken! Hur länge kan man ha påskris, e ju lite tråkigt att man åker bort över alla helger så man har ju aldrig tex julgran, påskris osv. Eller inte tråkigt, i viss mån slipper man ju fixa o ordna. I julas tog vi inte fram nått julpynd alls, bortsett från lite som jag ställde fram på juldagen bara för att jag skulle ha tjejkväll.
Här är iaf mitt påskris:
image37

Jag får väll gå o plugga då...
Återigen: Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja jag offrade mig och sprang ner till Hamnkiosken :D

2008-03-17 @ 18:32:03
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0