Hur ska det här gå till?

Vaknade och gick upp för en liten stund sen (runt halv tio), sitter här o väntar på att frukosten ska bli klar. Segade lite innan jag orkade fixa o ordna. Somnade klockan halv 4 inatt, för att det va så sjukt kallt i vår lägenhet och jag har legat och hostat och snurvlat hela natten. Underbart, känner mig inte alls utvilad - snarare typ överkörd av ett tåg. Va dessutom och träna box´n kick igår, det va jättekul. Men idag har jag träningsvärk - i ryggen? Konstigt...

Ska ner till skolan sen och se en föreläsning - sen e det klassfest vid fem tiden. Känner mig sådär sugen på en öl just nu kan jag ju berätta. Blir en lugn afton för mig i vilket fall för jag ska jobba imorgon.

Så nu känner jag bara att allting suger för jag e trött och snorig och ska iväg på massa roliga grejer - men hur ska det gå till? Jaja, vi får väll se...

Ha det kalas (host)!

Uppdatering kl. 13.36
Ja den här dagen påminner lite om fredagen den 13e.
Gjorde morgonkaffe i vår nyinskaffade presskaffe-kanna. Har gjort det några gånger och det har aldrig vart några problem - hur svårt kan det va tänker ni säkert. Men idag så bara sprutade det kaffe när jag tryckte ner den där grejen och det va liksom inte så att det bara rann över utan jag fick det över mig (eller J:s morgonrock), golvet och större delar av bänken. Blev ju lite paff så jag slant och hela j-vla kannan ramla omkull. Blev några få droppar kaffe kvar.

Efter frukosten skulle jag dusha. Gick ju bra fram tills jag står med balsam i håret och massa tvål-skum över hela mig. DÅ!! Tar varmvattnet slut. Lite senare, huttrandes, går jag ur dushen och funderar på om man möjligen KAN frysa mer? Sätter på kaffe på kaffekokaren och sätter mig i soffan och kollar på nått tråkigt ord-program. Alltså på sånna program kan dom lika görna säga till folk att dom ska ringa in och säga: Homer Simpson. Ledtrådarna är ju liksom lite väl förklarande. Jaja...! Tacka vet jag Alias!

Nej, nu ska jag vila lite - sov ju inte direkt för mycket inatt!

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0