hemfärds-dag

J sover, hans dygnsrytm är den mest ojämna i denna värld. Men det är påskhelg - då får man.

Imån är det kursstart - Marknadsföring II. Det första kursen va väll helt okej, men såhär i efterhand fattar man vilken låg standard det va på den - antar att det kommer bli en hel del kommentarer under kursens gång. Har en kursstart nästa vecka med - Juridik i butik. Har hört via 2:orna att det är en rätt rolig kurs och att läraren är jättebra, så det ska bli kul.

Nu vakna han som sov!

Idag är det hemfärd för min del - Js mellansyster ska också hemåt så jag får skjuts till Stenungsund. Har vart toppen att få ta igen sig några dagar,

Box´n Kick på onsdag - lillasyster säger att det är jättekul så det tål ju att prövas. 
Ska på bodypump på tisdag med. Jag är inte som alla andra på bodypumpen, utan för att undvika att jag inte kan röra mig på 5 dagar så har jag inte alls lika tunga vikter som alla super-vältränade-stålmannen-människor på gymet har. Jaja, spelar roll!

Klassfest på torsdag.
Vi ska käka och dricka lite öl sen är det musikquiz. Lär inte blir riktigt så kanadas som jag va sist för jobbet kallar på fredag klockan 13.00. Men någon måste ju föregå med gott exempel och va den städade i truppen, synd bara att det måste vara jag!

Ja det blev väll inget superroligt inlägg idag - mest en uppdatering av vad jag ska göra i veckan.

Minstingen i familjen E fyller 12 idag, stort grattis!

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: skrållan

Hej hej! nej ja kommer hem på onsdag :) finns inga bra biljetter hem (dyra och omvägar) sen tänkte ja att man inte missar så mycket... sen har ja en dejt imorn ;) så de blir till å vara hemma. Men vi ses snart! puss

2008-03-24 @ 14:08:28
URL: http://evelinaaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0