Gekås personalradio del II

Hemma fån Gekås - blev tyvärr inget bra tillfälle att ropa ut min gamle mor i högtalarna. Hade ju vart kul dock...

Förutom allt tråkigt man köper när man e på Gåkås (sköljmedel, shampo, tandkräm etc. you name it) så köpte jag en sport-bh, (som förövrigt va precis på gränsen till förliten när jag kom hem - alltså jag har tydligen fått enorma tuttar! I wish!) träningsbyxor, tränings shorts till J, grymmt snygga kallingar till J ;) en tavellist, två taklampor med spotlights till s- och v-rummet och en kaffetermos.

På torsdag är det klassfest, ringer o ringer ner till pubben där vi ska va men det är ingen som svarar - stööörande! Får väll springa ner imån o kolla läget. Ska tydligen va musik quiz, kul (och öl för 29 spänn).

Nä, nu vankas det kvällsmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0