Emosar- Hur mår ni?

När jag imorses (sen som vanligt) promenad-springer ner till skolan för att hinna till tentan så ligger det två Emosar på marken mitt på torget. Allvarligt? Jag hade väll också identitetskris när jag va 14 men jag kan aldrig minnas att man klockan kvart i nio på morgonen roade sig med att ligga raklång på Varbergs torg. Men det är väll nått jag missat - det kanske är inne. Bland Emosar!!!

Idag va det som sagt tenta - men jag gick därifrån. Kändes bättre att få plugga lite till på det så man kan få ett G man är stolt över eller ett VG man är ännu stoltare över än precis ett G som man undrar: "jaha-hur-gick-det-här-till?" över. Vill ju ha med mig det i framtiden. Så är det!

Var som sagt och fikade med en gammal kompis idag - närmare bestämt min skåpskompis från 7-9:an och min baldejt i 3:an - Erik! Värdigt trevligt: mycket att prata om, skvaller mm. Det enda negativa va väll min soppa som smakade fruktansvärt. Eller i mina mått mätt - jag skulle garanterat kunna göra en godare krabbsoppa! Det finns andra ingredienser än 10 buljongtärningar och matlagningsgrädde.

Lillasyster kom sedan på besök och som alltid när hon hänger hemma hos mig och J så ska man färga håret på henne och så äter hon upp ens mat ;) Men vad har man inte syskon till? Just det, vi va på Step också - vi va garanterat sämst i hela gruppen. Nästa vecka blir det Box´n Kick, ska tydligen vara roligt! Funderar (observera funderar) på att gå på ett bodypump-pass imån, kommer ju inte träna på 5 dagar sen. Och passet idag hängde jag nog med på hälften ungefär.

2-0 i matcher till Warberg efter dagens 5-10 vinst, najs! Såg inte matchen - kollade på hockeyn mellan Färjestad - Frölunda istället som slutade 3-2. Min syster säger att man skyller på domaren om man inte kan reglerna - men allvarligt! Va det inte en Färjestad-supporter som dömde matchen, så säg vad annars det var?! Men men... striden är inte slut än!

Imorgon klockan 12 har jag påsklov!
Sen blir det fika under eftermiddagen - Skorpan lämnar Kentstad över påsken och återvänder till Varberg. Kan man få finare besök? Nej!

Ha det kalas!


Kommentarer
Postat av: Martina

ha en superbra påsk gumman :) puss

2008-03-19 @ 13:56:17
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0