ego-inlägg och Anna-Göran

Ja just ikväll / inatt känner jag mig lite ego. (mest för att jag sitter hemma själv en fredagkväll och mina näsa rinner och snörvlar som bara den, så det är lite synd om mig och ingen är här och tycker synd om mig!!) Mitt bland mina ego-tankar fick jag en liten härmapeide härifrån, så jag gjorde ett eget kollage på bara mig. Titta o njut!
316895-52

Hittade en sida innan när jag ego-googlade på saker jag "behöver", hittade fina skålar från eva solo. Tyckte dom va himmla snygga o smarta. Är väldigt mycket inne på kombinationen brunt och turkos, så jag skulle hemskt gärna vilja ha (ett hus) en fondvägg i sovrummet och typ en lite latte-aktig färg resten, hade blivit skitsnyggt till mina (läs våra) mörka trämöbler i sovrumet. (som vi fyndat på loppis o second hand - me like loppis!) Finns ju så många coola tapeter, men känns lite onödigt att lägga ner massa i en hyresrätt som man inte planerar att bo i mer än tills studierna är klara (iofs 2-3 år kvar ungefär).

Hitta just en skit-rolig sida, man kan tydligen släktforska, men framför allt kolla hur många som heter tex. Bengtsson. Även fast jag är ett orginal (!) så är mitt efternamn det 15e vanligaste i Sverige... kul. Hette Svensson innan det kom på 9e plats. Om jag lyckas gifta mig en dag kommer jag hamna på plats 1619 bland populäraste efternamnen. Lite kul att det finns
32 stycken som heter Göran i efternamn. Kul att heta Anna Göran tex.
13 stycken som heter Martina i efternamn med... kanske ska byta efternamn och heta Martina Martina.
101 stycken som heter Björne i efternamn
och om man söker vidare på typ ovanliga kändisnamn så kan man konstatera följande:
43 stycken Bengtzing
7 stycken Perrelli
19 stycken Rongedal
(okej nu blev det lite mycket melodifestivalen-namn, kan ju avansera lite)
24 stycken Zelmerlöw
21 stycken Jihde
30 stycken Schulman
346 stycken Wendin

Nu är det nog läggdags för mig, kommer ju säkert vakna typ 5 ggr inatt o hösta o snora så jag bör väll lägga mig.
Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ibland ska man vara ego! Kul att jag fören gångs skull ser okej ut på ett kort, men det var väl tack vare din kamera! Ha en go helg med massa ego ego ego! Kramar

2008-03-29 @ 15:49:03
URL: http://cissilicious.blogspot.com
Postat av: Martina

Så skönt med lite bilder på dig ;) hoppas att du är ute i det fina vårvädret! pusskram

2008-04-01 @ 15:04:22
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0