Den stora skandalen.

Från kl 20.46 när beskedet kom och några minuter fram fick jag 6 sms och det ringde både på hemtelefonen och mobiltelefonen. Anledningen va givetvis den stora skandalen i Melodifestivalens andra chansen.  Jag blev nog faktiskt mindre överaskad än jag trott, hade det lite på känn... Har upplevt att media och människor i övrigt vart mer inställda på att få bort Carola o Andreas, inte för att möjligen Nordman va bättre, utan för de personlogen inte ville ha med Carola o Andreas. Men vad vet jag... Nordman gick ju till final, måste väll betyda nått antar jag. Men det lär ju aldrig komma en dag då jag tycker att Nordman är bra.
Tyckte att Olas låt va bättre är Sibels...
Klockan 20.15 býtte vi kanal för att se Sanna springa. Men upptäckte då att hon inte fanns med, På text-tv stog det att hon var skadad. Hoppas det inte håller i sig!

Idag spelas den 22a och sista omgången i SSL och ikväll lär man väll få veta vem Warberg väljer till slutspelet.
Nu ska jag ser Helsingborg - Balrog matchen på TV4+. Lär bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0