Den inofficiella Martina-dagen

Idag när jag kom hem från skolan (klockan 17.15) såg jag att någon hade städat, damsugit och plockat iordning i lägenheten, samt gjort en liten fika till mig. Är det inte vardags-lyx så säg?! Med detta gjort och med maten handlad betyder det att jag inte behöver lyfta så mycket som ett finger på hela kvällen. Alltså en heeel kväll utan skola, hemma-grejer eller träning. Ska bara slappa o titta på Lost. Man skulle nästan kunna klassa det som den inofficiella Martina-dagen idag. Nu är han dessutom i full färd med att laga ihop maten, kan det bero på våren tro?

Svårt att lista ut vem som kommer kamma hem det här...

Skönt att veta att Sveriges just nu roligast komiker kommer medverka i "Sverige pussas och kramas". Den här länken är ju nått i särklass för 19 åriga flickor som fnissar vid bara åtanken av honom naken.

Igår satt jag och plugga till sent, men tog en pause för att se de sista femton minuterna av Arsenal - Milan, lagom till de båda målen. Kul!

Nu väntar TVn på mig!
Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Martina

Fanva roligt det med björn!! :)

2008-03-06 @ 10:08:49
URL: http://mtinam.blogg.se/
Postat av: Martina

Förresetn, glömde några :):):):):):):):):):):):)

2008-03-06 @ 10:09:17
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0