9-2 & 5-4

Jag borde ju egentligen inte titta på diverse sporter - jag blir nämligen alldeles för engagerad och dessvärre är jag en av dom som kallar domarna för de mest fula smeknamnen. Har dessutom en dålig vana att skrika N E E J när ingen annan skriker, exempelvis vid felpassningar osv. Mitt hjärta pumpar för glatta livet och mina händer skakar som på en nykter alkoholist. Har dessutom redan berättat för J att OM det skulle vara så att Warberg möter Pixbo i finalen och Pixbo (mot förmodan) skulle vinna så sover jag inte hemma den natten utan kommer då åka ut till mitt barndomshem. Men det finns ju värre exempel. I skrivande stund så har Warberg precis gått vidare till semifinal och matchen mellan Frölunda - Färjestad pågår fortfarande pga en Frölundasupporter som kastat ut en flaska på isen. Jävligt moget.
Nu verkar det vara klart iaf så det lär bli Tvn med familjen E på Påskafton - underbart!

Imån förmiddag drar vi till ön.
Underbart :)

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0