I ditt ansikte

Måste fösöka göra nått åt mina vita ballerina-dojjer, mina fötter luktar så äkligt efter att jag använt dom att jag nästan svimmar. Och det är inte ens på skoj!

Imån blir det en heldag av flängande fram och tillbaka.
Frissan på förmiddagen, sen till jobbet för att träffa RC:en o kolla lite papper inför sommaren, till Js skola för att hämta hans riktiga betyg eftersom han fått fel, hem o städa och till slut träning med sis på kvällen. Hoppas min lediga dag på onsdag känns lite mer "ledig". Vi får se...

En av Sveriges roligaste ståupare ska va med i ett program till hösten som heter "I ditt ansikte" verkar himmla skojigt! Bäst att skriva upp i almanackan!! September va det ja...

Hade upplärning med en tjej idag på jobbet, gud va hon charmade alla gubbarna!

Saknar min lille J nu när han åkt tillbaka till ön. Man tror att det kommer va helt okej att vara utan varandra, men saknar honom massa! Hellst efter en så mysig helg!

Nu ska jag äta lite kvällsmat (i min ensamhet)!
Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: evelina

haha, ja. jag älskar gubbar å de älskar mej ;)

2008-06-30 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0