underbart är kort

Ja, det va säkert fler än jag som redan hade räknat med att Sverige skulle möta Holland på lördag - men icke sa nicke. Tji fick vi för att vi tog ut nått i förskott, men det är klart, spelar man nästan oavgjort mot Spanien och sen förlorar med 2-0 mot Ryssland så ska man inte vidare, så ojämn får man inte vara. Nu tror jag, som sagts innan, att Holland tar hem skiten. Är vi som England ni föresten? Har vart på löpet hela tiden om EM - varje dag - men inte idag inte. England nämner ingenting om EM på sina nyhtetssäningar. Det man inte pratar om, finns inte!

Idag har jag sjuk träningsvärk och har känt mig allmänt hängig. Kom hem vid elva från personalmötete och läste lite tills jag somnade. Men, igår blev jag o papps klara med vedklyvar-högen. Här ser ni resultatet:


Inte illa va?


Har ställt in träningen med sis idag (sorry, men jag hade stupat. Lovar att vi tar Bodybalance snart!)

Har precis avslutat en lipar-bok. Är det någon där? Lipade mer när jag läste PS. I Love you (dom påminner lite om varann) men denna va lite mer välskriven... trodde jag hade köpt nått lättsmält (lite skönt med sånt när man annars enbart läser kurslitteratur) men nej, det va en liparbok och den kändes orättvis! Därför jag lipa som en katt i slutet...

Nu ska jag ner till stationen o köpa tågbiljett. Imån blir det Åstol!
Längtar!

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0