solsken såklart - sista dagen på semestern

Idag är det ju naturligtvis strålande sol här uppe, sista dagen på "semestern". Så kan det gå!
Åker om 2 timmar, ska försöka gå en sväng runt ön innan. Jag o Jonas va ute igpr vid tio-tiden. Shit va det blåste!

Igår hände en lustig sak. Hade en dröm om en vän som jag varken träffat eller pratat med speciellt mycket den senaste månaden. Det va en sånn där drömm som känns jätteverklig och man kommer ihåg den in i minsta detalj och jag gick verkligen och tänkte på den långt in på dagen. Till slut så skickade jag ett sms: Hej, här kommer ett sms med lite tönt-varning! Drömde en jätteverklig drömm om dig inatt oich du sa att allt va dåligt och att du inte alls mådde bra, så nu undrar jag bara hur du mår? Kram M.
Det va inte riktigt allt jag drömde, men för att inte verka helt freaky så skrev jag inte hela drömmen.
Fick svar några timmar senare (vissa har ju inte semester): Oj, du är tankeläsare, X gjorde slut med mig igår så det känns väll inte helt på topp nej.
Grejen är den att det va precis det jag drömde! ganska läskigt, och just det att jag inte kunde sluta tänka på drömmen utan kände att jag va tvungen att kolla läget liksom... jag brukar aldrig komma ihåg mina drömmar heller.

Js syster har köpt Wii så vi bowlade igår. Losa ganska mycket... Känns jobbigt att inte åka härifrån med flaggan i topp. Sa till J igår att jag tänkte bowla med han tills jag vinner en gång, först låtsades han inte höra några gånger, sen så fick jag blicken "ja du kan väll få vinna en gång då..." Vanliga spel e ju sååå mycket roligare!

Nu är det frukost och nedpackning av mina greje, en vända runt ön, sen blir det färjan vid halv tre.

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0