pepparkaka

Åh va skönt det har vart att vara ledig! Har legat på damerna några timmar varje dag, vart ute o käkat,druckit öl, badat i havet (2 ggr och samanlagt i ca 30 sekunder) och bara glassat!
Imån bär det av till jobbet några timmar, sen ska jag o J ut till Lindberg o fira lillasyster som fyller 19. Lär bli ett rätt lugnt firande för dels har hon vart på Marmaris i en vecka och sen är det balen dagen efter och studenten den 10e. Men lite mat o massa tårta får det väll bli!

Förövrigt så är jag inte längre mitt vanliga bleka jag, utan jag känner mig som en brun liten pepparkaka!

Nu ska vi käka, men innan dess så ska jag laga maten...

Ha det kalas!


19 år den 7/6
" ja må hon leva..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0