mobilen är på jobbet

Jag glömde min mobil på jobbet, katastrof!!!
Har aldrig mina saker i nått skåp, men idag minsann la jag allt där, sen glömde jag mobil och snus i skåpet. Puckat.

Har köpt ett par jeans idag:

Ett par Lee i modellen VALE.
(Obs! Inte jag på bilden den är stulen härifrån)
Hoppas hoppas dom är ett ar favvo-jeans.

Lite högre i midjan och vet ni vad, kom i ett par i en stl mindre än vad jag brukar.
Träning lönar sig! Kan även andas i dom.

Vill rekomendera en blogg: Denna
Lyssnar inte speciellt mycket på honom mer än på radion osv men himmla rolig och mysig blogg tycker jag.

Mina fötter tar snart död på mig, ballerinadojjer utan sockar har en tendens att lukta underligt.

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0