bajsväder 2

Känns ju som höst för bövelen! Min solbränna är borta.
Jag och den bästa ska till värmen i augusti, kommer bli kul!

Sitter hemma i ett tomt familjen-E hus medans karlarna i huset är ute o jobbar. På min "att göra" lista idag står det enbart: Laga dagens middag! Älskar ju (som säkert många vet) att laga mat åt andra. När jag är 40-45 o trött på mitt jobb ska jag garanterat bli kock!

Imån är det avfärd hemmåt igen, tänkte åka tidigt och stanna till en stund i Göteborg!
Det lokala parfymeriet som säljer Elizabeth Arden produkter är helt slut på min foundation, så vad göra? Jag vägrar köpa nån annan. Får helt enkelt stanna i Götet o köpa en. Så ett litet tips till er från mig:  Helt underbar produkt, löp o köp, kostar kanske lite mer än en vanlig (kostar ca 250-300 kr) men den är desto drygare. Köper typ 2 om året.

Nu ska jag till Åstols-handelsbod!

Ha det kalas!



(det kommer bilder från midsommar när jag landat i Varberg igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0