snart smäller det

På måndag blir jag ansvarig för butiken i fem veckor framöver, tror det blir fem roliga, utmanande och inte minst en fot in för en framtida arbetssituation. Känner mig faktiskt tryggare än vad jag trott, min chef har satt in mig i allt som jag behöver veta, och gud va kul det är att få se på siffror i företaget som man inte haft en aning om förrut som säljare, att få se helheten på ett helt annat vis. Lite nervöst, men fasen va jag ska jobba för att få en bra referens att ta med mig sen!! Äntligen kom rätt tillfälle att visa framfötterna på ett mer utmanande plan!


Jag? Bilden är lånad härifrån:
http://flickr.com/photos/laura_vancane/365849094/



Nu ska jag städa klart, sen ska jag ner o jobba en stund!

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0