nån som har några fler?

Oj vad man samlar på sig matkassar!
Har en liten fortsättning på min städning från gårdagen, men det är inte mycket kvar så snart ska jag iväg till playan! Upptäckte bara att det va fullkomligt omöjligt att stänga påslådan.

Nån som vill köpa? Säkerligen ett värde av 50 kr ;)


Nej men allvarligt, det är ju helt katastrofalt omiljövänligt att köpa massa påsar som man aldrig återanvänder utan tillslut bara gör en soppåse med påsar i och slänger. Ska göra mitt bästa framöver för att återanvända matkassarna. Hittade även en matkasse från mitt gammla jobb, det va lite mer än 2 år sen jag slutade jobba där. (Btw, underbar arbetsplats, den där Ultra butiken)


Ultra Bryn rocks!


Såhär i slutspurten på städningen och med en bild på en Ultra-påse måste jag ju bara nämna Maia, en tjej jag lärde känna på Ultra Bryn i Oslo. Det man kan säg om Maia är att det finns ett begrepp som heter att "arbeta med fart" och så finns det "Maia-fart", sen finns det "rent" och så finns det "Maia-rent". Oj vad man kan sakna Oslo ibland alltså... kanske blir lite mer besök där i framtiden, har vart lite rädd för att åka dit för att jag inte kan styra min känsla över att vilja flytta dit igen. Men nu är ju allt så toppen här, så nej, Sverige, Varberg it is.

Nu ska jag fortsätta va bara tvungen att visa min pås-hög.
Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0