Lilla mamma fyller 50 o standup på majas

Mamma firar sin 50årsdag:
Började lite lätt med paket o bål i en lokal lånad för ändamålet:
   
  
På bilden nedan öppnar mor paketet från mig o syskonen + J1 och J2
 
Här blir hon glad för hon inser att det är en sprillans ny kamera hon fått!

Sen drog vi till Världshuset för en att käka ihop, det såg ut såhär:
    
Bror o J2 (som anstränger sig för att inte blunda på alla kort jag tar), Jenny o sis, mamma med karl, bror...

... och J1

När middagen var avklarad så va det dags för att åka till Majas vid havet för lite stand-up.

   
J2 körde mig, bror o J1 till majas för det regnade. Supersnällt! Det såg ut som ovan.


Bror o J va verkligen på g!

   
Hasse Brontén, David Batra och Måns Möller


Man får ju hålla sig framm när en kändis är i närheten, eller hur ;)
Frågan för dagen, vem blev bäst på bilden, jag eller Batra?

   
Sen va det nått reggaeband som spelade som Måns Möller joinade till brors stora förtjusning. Och J va som vanligt underbar!

Kvällens look-a-like:

 
Bartendern på majas som jag o min bror tyckte va alldeles slående lik Anders Wendin i Moneybrother.
Bilden till höger är tagen härifrån.

Sjukt bra helg alltså!

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0