Det gick väll si-så-däär...

Rockband-dealen gick sådär. Känns som att föregående inlägg va i kaxigaste laget. När Jonas kom hem i fredags hade vi en underbar kväll tillsammans som slutade med att jag vid ett svagt ögonblick (han hade vart borta i en vecka och hällt i mig 4 öl efter en hård jobbvecka) lovade bort mitt Visa-kort dagen efter. När jag kommer hem från jobbet står det ett rockband-trummset i vardagsrummet... men ingen låda under sängen. J är just då iväg o spelar tennis och tydligen hade det blivit lite stressigt för han hade inte hunnit plocka undan trummorna innan han gick hemifrån, o han skulle ju ha det när han kom hem igen. Förövrigt kom han hem lagom till att jag inte skulle kunna få ro till att vila, sen va det helt omöjligt när man sitter o lyssnar på någon som sackar efter i takterna och är helt överlycklig för att denna underbara leksak befinner sig i hans vardagsrum. Rätt kul att se hans min när han spelar, han ser helt överlycklig ut och ögonen blinkar liksom till lite då och då...

Men, jag ska ha den där lådan under sängen, jag ska inte ge mig!

Igår kväll va vi hos Malin o grillade, jag blev jätte trött tidigt, men piggnade till allt eftersom kvällen gick. Super mysigt att se sin BFF igen. Framåt, runt omkring mitt i natten gick vi hem och Liza skämde upp oss och sa att det fanns påhoppare och våldtäktsmän i skogen där vi gick. Fruktansvärd promenad! Somnade dock innan jag ens han lägga huvudet på kudden...

idag har jag, mallan och lukas vart vid ankaret och solat. J va hemma, han hatar stranden och hade säkert jättekul med sin leksak. Ikväll ska vi iaf på Batman-filmen. Ska bli skoj!

Nu ska jag duscha! Luktar solnining!

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Nu ska jag bannimej kommentera. tack för en underbar helg vännen. Fy vad keligt det är att lämna dig :(

2008-07-29 @ 13:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0