På begäran...

Är det bara jag som är så sen med att skaffa mig en blogg?

Eftersom många människor är så intresserade av mitt glamorösa, underbara och innehållsrika liv kommer här på begäran en blogg om enbart mig! Gud va underbart!

Klockan är strax tolv, vilket betyder lunch - Pasta sallad med kyckling står på menyn. Avundsjukan spred sig just i datasalen nere på Campus. Alla borde ha en Jonas som gjort pasatasallad för en hel armé när man kommer hem från bodypumpen, så att det finns tillräckligt för att ta med sig till skolan.

Nu klagas det på att jag inte engagerat mig i vår presentation som äger rum på måndag eftermiddag.

Inom kort:
 - Sthlm till helgen (smashing pumpkins, shopping m.m.)

Ha det kalas!


Kommentarer
Postat av: Martina

Underbart att du har börjat blogga!

2008-02-27 @ 16:14:22
URL: http://mtinam.blogg.se/
Postat av: Martina

Nu ligger länken uppe till testet uppe ;)

2008-02-28 @ 18:52:14
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0