snorkråka

Jag är fortfarande jätteförkyld. Har försökt hålla mig borta från nässpray, vilket resulterade i en relativt sömnlös natt, nu natten som var. Dessutom slogs Chilli med typ hundra elefanter i sömnen, vilket inte direkt underlättade. Va bara tvungen att köpa nässpray idag, och jag kände mig nästan som en alkis som inte fått en öl på länge när jag praktiskt taget slet upp förpackningen och drog i mig några härliga droppar nässpray.

Är det inte lite kul att Per Gessles nya album heter Party Crasher - känns ju lite ironiskt eftersom en fest med hans låtar garanterat skulle bli just en party crasher, men det va kanske det han menade med titeln?

Antar att alla kommer följa VM nu från den 6e och framåt ;)

Nu ska jag o J ut till pappsens hus.
Det står pytt-i-panna och ägg på menyn för ikväll. J har förövrigt börjat klaga på att han går ner i vikt nu när han inte får lagad mat alla dagar i veckan (när jag är i pappas hus får han ju stå för maten själv). Har dock påpekat att jag inte på nått vis har ensamrätt över spisen när jag inte är hemma. När jag är hemma däremot uppskattar jag om jag slipper äta hans mat. Matlagningskurs i julklapp tro?

BTW - det är väll Phil Collins som gjorde You cant hurry love från början?

Ha det kalas och God bless the nässpray!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Att vara förkyld är inget vidare men att vara det utan nässpray är ju helt fruktansvärt. Jag håller med dig, länge leve nässprayen! Bästa uppfinningen efter hjulet :P.

Kram,banan/Caoline

2008-12-04 @ 17:06:52
URL: http://ecarolines.blogg.se/
Postat av: martina

En matlagningskurs låter riktigt br ai julklapp tycker jag ;)

2008-12-04 @ 17:38:00
URL: http://mtinam.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

MUMS MED SNOR!

2008-12-04 @ 17:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0