scotts va bäst

Pratade precis med jobbet - tydligen inte en människa där nere. Tror jag det, Varenda Svensson ligger väll o sover eller dukar fram söndagsfrukosten nu. Dom har ju både måndag o tisdag på sig att stressa sig igenom butikerna. Inte helt nödvändigt med söndagsöppet från 10, är nog fler än jag som anser det.

Såg Madagaskar 2 igår med J, o så Dansbandskampen såklart. Var det för att Scotts framträdande va så bra eller för att sångaren är så otroligt söt som jag gillade dom mer än dom andra (som vann...) Js kommentar när jag tycker nån är snygg är alltid så förutsägbar: "Ja, men han e en tönt" eller nått liknande. Igår va det: "Du ska se att han snart kommer ur garderoben!" Sa vänligt att "det gör mig ingenting, han skulle ju aldrig kunna konkurrera med dig iaf!" Då blev han tyst o smuttade lite på sin andra whiskey för kvällen. Han är så söt, min lille J! En annan offentlig personlighet som J tycker är en tönt är Orlando Bloom. Han är den största tönten och den absolut sämsta skådespelaren i världshistorien.

Längtar till i kväll! Kommer hem lite efter fem, då pyser J på innebandy efter en stund o då blir det ungefär 1,5 timmas plugg för min del. Skönt om man kan lyckas sätta det sista, har några punkter som jag heeeela tiden glömmer av (trots min toapapper-lapp framför toastolen) Sen blir det sallad o Lasagne, följt av glögg, pepparkakor o det sista av Sunes Jul. Kan hända att vi byter en o annan julklapp med :) Spännande!!

Nu ska jag fixa mig - min stackars jobbarkompis har fått en allergisk reaktion o är lite svuillen i ansiktet. Får ta o springa ner till henne!

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: johanna

blir nästan rädd när du säger att du längtar efter o plugga :S haha, jaja, rätt bra de iofs ^^

Hörde ngt om Lördag den 27:e, mat i kulla med anette, dig o jonas, mattas, far ofc. och jag o jownis.... ?

2008-12-21 @ 15:07:09
Postat av: johanna

"men jag har iaf fått proppat i mig en påse "pill i rumpan-mums" , ostepop som de heter i Norge, alltså har jag ätit ostbågar för den som är trög." OSTBÅGAR! ;)

2008-12-21 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0