"julbord"

Längesen man va på Innebandy i sparbankshallen! Men idag brakade det lös o Warberg vann med 6-3, roligt, roligt!

Va ute med jobbet igår, skulle vart julbord men vi käkade billigt o drack för resten, och nyheten om att det blir tillökning för en av oss i juni kom som en mycket rolig överraskning!

Fick äntligen vart både på nyöppnade Cheers & Beers och Red room på Oscars, synd att dom inte gjorde den avdelningen lite större bara. Lite lagom rumpsnuddseffekt på det stället! Enda negativa med gårdagen va väll egentligen att man va seg idag.

Imån ska jag o J fira vår lilla jul, på måndag åker han till Åstol, sen ses vi inte på några dagar.
Min måndag blir som sådann att jag har tenta mellan 9-13, klockan 13.30 ska jag infinna mig på jobbet fram till klockan 20. Låter lite jobbigt såhär i förhand, men när man väl kommer till jobbet o det drar igång så är det inte så farligt!

I övrigt blir julen som vanligt, med några förändringar och lite nya traditioner.
Julafton firas hemma hos far tillsammans med syster, bror, farmor, farfar, kusin x 2, morbror med familj. Kvällen blir lugn, vilket känns otroligt skönt! Juldagen är det middag hemma hos mor o hennes sambo tillsammans med morbor m. familj. Ska bli mysigt! Juldagskvällen firas i sedvanlig ordning tillsammans med lite tjejkompisar, därefter utgång! Alltid trevligt!

Nyår firas på Åstol, ska bli så skönt att åka dit o varva ner o samla kraft!
Finns faktiskt inget bättre och ingen bättre plats på jorden där man kan varva ner.

Nu är det matlagning på schemat!
Ha det kalas

Kommentarer
Postat av: johanna

I Have already talked to him about that =)

Jag ska passa Chilli för att han inte litar på mattias, nej skoja, men jag orkar inte åka mer buss ^^, Ska du till Hbg med? Hörde om Lördagen med, skitkul, jag är på! och Jownis med...

2008-12-20 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0