. . .

Efter en liten sovmorgon började dagen och skoljobbet redan vid frukostbordet. Jag o min boss fick äntligen tillfälle att prata om ex-arbetet. Hon tyckte vårt förslag lät bra, vi fick lite tips och det känns just nu som att det kan bli riktigt bra. Fick även ett annat tips: Färga ögonbrynen! Kanske låter som ett lustigt tips, haha, men tror faktiskt jag ska göra det i nån mörkbrun nyans. Mina ögonbryn är så sjukt ljusa (nästan baby-blondie-ljusa, och ansiktet blir mer inramat. (Vi kom in på detta samtalsämne när hon berättade att The Studio ringt henne eftersom jag satte upp henne o dom andra på jobbet på en lista och att jag under sminkningen blev rejält sminkad just runt ögonen är därmed ögonbrynen) Får se när det blir...

Skolan gick ganska snabbt och smärtfritt. 2/3 av min grupp gjorde klart en övning till ett seminarium samt satte ihop teorin i en rapport. Hade vart skönt att vara klar med allt sånt denna veckan...

Efter skolan och en snabbvisit i matbutiken gick jag hem til farmor o farfar och drack lite kaffe. Mysigt!

Imån kväll efter skolan är det landet som gäller igen och en hel del plugg.
Oj vilket tråkigt inlägg...

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0