det händer ju inte

Vaknade i morse av en riktigt rejäl j*vla förkyldning. Har ont i halsen, är hutlöst trött, snorar och är allmänt gnällig. Toppen! Likt många andra så har jag inte tid att bli sjuk nu. Har inte vågat kolla om jag har feber, känns som att det kvittar. Får jag reda på att jag har feber så blir jag garanterat ännu sjukare.
Skulle vart nere i skolan idag o läst, men det går inte. Behöver vara på hemmaplan o vila. Får lösa det på annat sätt!

Har fått Phil Collins på hjärnan. Började med att jag fick You can't hurry love på hjärnan häromdagen o nu har det gått över till x-antal hörda o sedda youtube-klipp.

Nej, får ta tag i läsandet nu igen!
Ha det kalas!
/snörvel

Kommentarer
Postat av: Mattias

WTF, phil collins? Den här låten är bara Supremes för mig. :)

2008-12-04 @ 15:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0