dan före dan

Vakna kl 8 i morse. Galen man är! Man har tillfälle att sova lite längre, men prick åtta, en timma innan klockan ska ringa så vaknar man. Jaja, nu fick jag ju lite mer tid idag på morgonen!

Låg o läste Chick igår (förövrigt en jättebra tidning, den är inte så jäkla tjock!!) och då märker jag till min stora förtjustning att han den blonde i Scotts är med. Men nu har jag kommit över honom, han verkar ju inte ha alla hemma alltså! Såhär svara han exempelvis på Hur ser din drömkvinna ut? "Hon måste ha humor. Jag gillar blonda naturliga tjejer med en naturlig framtoning. Om hon har silikon eller inte spelar ingen roll, jag är mer en rumpmänniska." Allvarligt, varför behövde han ens kommentera silikon? Dessutom på hans topp 5 av snygga tjejer ligger prinsessan Madelene som nr 1, sen är det systrarna Graaf tätt följt av Carolina Gynning.Jag känner inte att jag behöver kommentera det.

Hade sjukt svårt att somna inatt, va väll för mycket uppe i varv.

Tomten har kommit med ett paket som jag ska lämna över till Isa idag. Dock hade tomten redan vart på dagis!

Nu ska jag packa det sista sen ska jag dammsuga här. Det blir ju girls-night out på juldagen!!

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0