dåligt samvete

Inatt har Chilli gnytt och vart allmänt irriterande. Klockan tre inatt hade jag somnat o vaknat typ 5 ggr o då gick vi ut för att se om hon kanske behövde göra lite business. Hon sprang omkring o va allmänt förvirrad, inte alls som hon brukar. Vi gick in igen o hon fortsatte o gny så hon fick lite mat. Sen gick vi upp igen o la oss. Hon ville hela tiden ligga vid min sida o vägrade lägga sig i sin korg. Till slut somna jag men blev väckt lite då o då. Imorse när vi gick o hämta tidningen va hon fortfarande lite nervös, hon kunde exempelvis inte göra 2:an trots att hon försökte typ 4 ggr. Stackarn, det måste vara nått med henne, så jag ringde pappa o han misstänkte att hon hade mask... men när jag kom till skolan idag fick jag förklaringen. Denna! Stackars Chilli, sitter här med måttligt dåligt samvete. Hon måste ju blivit rädd och stressad och jag som inte ville att hon skulle hoppa upp i sängen o ligga bredvid mig. Säkert därför hon va nervös i morses med o inte kunde göra sina grejer som hon brukar. Tydligen många hundar som vart oroliga hela natten, trots att själva skalvet var i morse. Stackar stackars Chilli!

Ska hem vid fyra, får ta hand om henne ordentligt ikväll!

Kommentarer
Postat av: johanna

Neh stackars Chilli! Men coolt att hon mräker av sånt ändå! Jaja, skäm bort henne med gos så är hon nöjd ;)

2008-12-16 @ 12:55:27
Postat av: Mallan

Sen när säger du "i morses"?? Martina, låt inte folk påverka dig med¨sånt här när jag inte är hemma! ;) Kände du av skalvet då stumpan? Undrar hur kalle mådde. han kanske också va som chilli? Kankse måste ringa o fråga mamsen. puss på dig

2008-12-16 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0