då va det dags igen

Ja då bär det va till fars hus igen om några timmar!

Dagen i skolan kändes inte så produktiv rent kvantitetsmässigt, men samtidigt så fick vi skickat in två arbeten (varav den ena iofs vart klara sedan nån dag tillbaka) och kommit en bit in på analysen på den stora rapporten. Hade vart überskönt att vara klar med den på fredag eftermiddag. Då kan man sätta sig i lugn o ro och tokplugga inför kommande tentor. Har bestämt mig för att göra omtentan, kommer inte lägga ner speciellt mycket tid (för att tiden finns inte) men vi misstänker lite att den kommer vara busenkel eftersom läraren i princip vill att alla ska vara klar med den snart. Så, ordbajsar man lite så kanska man kan roffa åt sig ett litet G. Har dock inga förväntningar och jag ska inte ta tiden ifrån tentan jag har den 22e december.

Tiden går så sjukt snabbt!
Jag trodde någon skämtade med mig när jag fick reda på att det var endast 4 veckor till jul för ett tag sen. Och nu... nu är det ju bara 14 dagar! Galet! Veckorna bara springer fram och man får inte tid att sätta sig ner och njuta av denna underbara tiden som december faktiskt är. Mycket tråkigt... hoppas det blir bättre nästa år! Nyårlöftet kanske borde vara att inte stressa igenom livet? Nä, kör på det gamla vanliga: Ta körkort, har ju funkat alla andra år, haha.

Nu ska jag packa mina sovsaker och bege mig!
Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: martina

Ja det kostar att vara på topp ;)

ses snart på föreläsningen hoppas jag!

2008-12-11 @ 12:53:25
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0