ännu mer snor

Ursökta mina fräsha rubriker, men allvarligt, idag har jag snytit mig typ 500 ggr. Hur mycket snor kan egentligen rymmas i min näsa? Känns som att jag snart blåst ut min hjärna! Är sådär röd och narig under näsan som små barn brukar vara. Känner mig med andra ord både het och sexig just nu.

Vem ryker ur Idol idag då?
Tror det är Alice. Kevin är ju i en klass för sig och Robin har blivit bättre o bättre allt eftersom tiden har gått.

Imån är det första VM-matchen. Jobbigt för sverige att stå upp för sina tidigare VM-prestationer när dom aldrig förlorat en enda VM-match. Tror och vet nästan med all säkerhet att det är War... förlåt Sverige och Finland i finalen.

Det bästa som hänt i veckan, alla kategorier, är ju att J2 har fått jobb!
Detta kombinerat med hans ledighet över jul resultarer i att det blir hemfärd för lillskiten o J2 över jul Hela 6 dagar! Najs!

Dagens todo är:
1. plugga typ en timma till
2. dammsuga + hänga upp tvätten
3. handla julklappar
4. ordna mat
5. se idol

Låter inte så pjåkigt va?

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

man blir næstan inbillningssjuk nær man læser dina inlægg,. haha!

2008-12-05 @ 15:58:43
Postat av: Johanna

JAG KAN GARANTERA ATT DU KOMMIT PÅ NÅGOT BRA TILL MIG, DET BRUKAR DU GØRA =) bAJS!

2008-12-05 @ 20:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0