allvarligt - jag sa ju nej till att bli sjuk

Har nog nyst ca 20 ggr sen det senaste inlägget. La min i sängen o skulle läsa, resulterade bara i att jag mest fokuserade på att hosta, snörvla eller nysa. Efter ca 50 min o mitt andra "nära-att-sömna"-senarie gav jag upp. Somnar jag så somnar jag garanterat inte ikväll. La böckerna åt sidan, vad är vitsen när man ändå är helt tjock i huvudet för att kunna fatta även de enklaste sakerna? Tror jag har feber... men febertermometerna får vänta. Står fast vid att om jag ser att jag har feber så blir jag ännu sjukare.

La mig i soffan, tände lite ljus, laddade upp med clementiner och juice och såg för andra gången - Sex and the city The Movie. Båda gångerna jag sett denna (förövrogt helt underbara film) så grät jag vid precis samma scener. Eller första gången grät jag tre ggr, men denna gången grät jag en: När Samantha lämnar Smith. Allvarligt, det är så sorgligt!

Nu blir det nog så att jag får ta o läsa lite - I'll give it a shot.

Ha det kalas o be små böner till bacillguden att han ska lämna mig ifred!!!

Kommentarer
Postat av: jessica

sex and the city är mkt bra!! lipar dock inte, tyckte det va bra att samantha lämnade smith! har du sett mamma mia? ett måste, såg den i helgen å va lycklig hela dan, sprang runt ute på åstol å sjöng hela dagen...man blev lite lätt skadad! haha!

krya på dej vettja!

2008-12-01 @ 19:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0